Re: Pytanie do uzytkownikow plyt ABITa z serii IC7... (chlodzenie CHIPSETu)

Autor: NetOperek <neto_at_pp.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 00:03:50 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Rawinski" <cutter.slade@interia.pl> napisał w
wiadomości news:cinfcs$rlj$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Ze wzgledu na fakt, iz moj obecny wiatrak na chipsecie plyty IC7 zaczal
> nieprzyjemnie trzeszczec (chyba wkrotce dokona swego zywota)
[ciach...]

Witam,
Moja płyta to IC7-G, też miałem ten sam problem, jeśli masz ją na gwarancji
to możesz zadzwonić lub napisać do serwisu ABITA ( w Polsce oczywiście)
pogadaj z nimi, a wymienią ci na ten używany w płytach IC7-MAX3. Jak będą
jęczeli to powiedz, że dla użytkowników z USA nie robią problemów. Ja tak
zrobiłem i teraz mam spokój z wentylem. Właściwie możesz pokusić się nawet o
odpięcie na próbę zasilania do wentylatorka. Jedno ale..., po wymianie
radiatora pewnego dnia zaglądam do budy a tam radiator leży sobie na
Zalmanie ZM-80HP. Okazało się że mocowanie jest tak silne, że wyrwało skobla
z płyty. Swoją drogo jak dla mnie to jest największy feler tej płyty.

Pozdrawiam

Netoperek