Re: Moje boje ... z kompem oczywiście

Autor: MarekZ <mzural_at_op.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 00:07:27 MET DST

Witam

> No i jak piszesz 78 stopni na procu to naprawde dużo. Wyrażnie jest coś
> nie
> tak (może nie dałeś pasty albo cooler odwrotnie założony). A jak jeszcze
> płyta nie odczytuje dokładnie, zaniża temp to w ogóle może być nieciekawie

Pasta jest, płyta Asusa ( to chyba odczytuje dobrze ? ),
Natomiast odwrotnie założony cooler ? - być może założyłem odwrotnie zapinkę
( chociaż myślałem długo jak ją ustawić ) - tu jest wg mnie ciekawostka -
trzeba kombinować z ustawieniem radiatora i zapinki żeby było symetrycznie
dociśnięte- ale faktycznie tu mogłem dać skuchę - muszę to jeszcze sprawdzić

Pozdrawiam
MarekZ