Pytanie do uzytkownikow plyt ABITa z serii IC7... (chlodzenie CHIPSETu)

Autor: Radoslaw Rawinski <cutter.slade_at_interia.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 22:42:52 MET DST

Ze wzgledu na fakt, iz moj obecny wiatrak na chipsecie plyty IC7 zaczal
nieprzyjemnie trzeszczec (chyba wkrotce dokona swego zywota) mam pytanie do
wszystkich tych, ktorzy na plycie Abit'a z serii IC7 (ic7, ic7-g, ic7-max3)
lub podobnej dokonali wymiany wiatraka na inny:

- co polecacie ? (byle bylo jak najciszej!)

Podobno radiatory Zalmana niezle sie sprawdzaja, ale czy jest ktos kto z
powodzeniem uzywa czegos takiego na IC7? Bude mam dosc slabo wentylowana
(noname'owy bigtower) i stad pytanie, czy zalozenie radiatora bedzie
bezpieczne i sensowne w moim przypadku? (dodam, ze nad chipsetem wisi sobie
Thermalright XP120 i moze pomoze w chlodzeniu chipsetu - ale czy na pewno?)

--
Pozdrawiam!
 RR