Re: Otwieranie laptopa

Autor: lazik_s <spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 12:18:32 MET DST

 Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

Pewnego dnia, a było to we wtorek wieczorem, Bruno napisałeś na
pl.comp.pecet coś takiego:
> I slusznie, bo komputery serwisuje się w serwisie a nie w domu.

A niby dlaczego tak? Nie kupuję komputera z przymusowym serwisem u HP.
Mogę równie dobrze sam go serwisować. To tak jak z serwisem
samochodów:
- jedziesz do ASO
- serwis robisz u mechanika X
- sam rozkręcasz i się bawisz

Różnica jest taka że w każdym wypadku cena usługi są różne a z
jakością jej wykonania różnie już bywa.

> Stac cię na komputer a nie stac na serwis? Mercedesa też masz i stoi
> bo nie masz na paliwo i OC ??? :-D

IMHPO bardzo durne porównanie. Czy niby paliwo dla samochodu to to
samo co serwis dla komputera? Jeżeli tak to rozumiem tok robienia
komputera. Aby się popsuł? Aby trzeba go było serwisować?

--
Pozdrowienia,
 lazik_s    mailto:nick@poczta.gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --