Temat bumerang: LCD na gwa³t potrzebny

Autor: Stirlitz <arbuzzz_at_go2.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 19:18:26 MET DST

Przyszed³ czas i na mnie postanowi³em zakupiæ tani monitor LCD 17" - i
w tym momencie nast±pi³ horror, "modelów" panie zatrzêsienie, ceny
porównywalne, a co u¿ytkownik to inna opinia. Posiadam wprawdzie
ca³kiem niez³± 17-stkê CRT, ale w pracy ju¿ same LCD i nawet te noname
(jak dla mnie) maj± o niebo lepszy "obraz". W pracy wiêkszo¶æ monitorów
to Samsungi i chyba w³a¶nie na nie padnie wybór. Monitor s³u¿y do
interneta, pracy, czasami filmik i jaka¶ przygodóweczka (cena te¿ ma
du¿e znaczenie). Zastanawiam siê nad Samsungiem 710N
http://www.monitory.com.pl/bxa/?action=show_opis&id=2028&id_kategorii=34
proszê o opinie o tym LCD, ewentualnie o wskazanie czego¶ lepszego w
podobnej cenie.

Ps. Kupowa³ ju¿ kto¶ w http://1klik.pl ? tam monitor jak narazie
znalaz³em najtaniej - 1614z³ link: http://42.pl/url/8HD

Pozdrowienia

--
 |- Gówno i kapusta zawsze w parze id± --------|  ICQ:261665964   |
 |- rzek³ sentencjonalnie Percival Shuttenbach.|   GG:2419957     |