Re: Temat bumerang: LCD na gwałt potrzebny

Autor: krzysiek <gramble_at_o2.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 01:51:29 MET DST

Stirlitz wrote:
> Przyszedł czas i na mnie postanowiłem zakupić tani monitor LCD 17" - i
> w tym momencie nastąpił horror, "modelów" panie zatrzęsienie, ceny
> porównywalne, a co użytkownik to inna opinia. Posiadam wprawdzie
> całkiem niezłą 17-stkę CRT, ale w pracy już same LCD i nawet te noname
> (jak dla mnie) mają o niebo lepszy "obraz". W pracy większość monitorów
> to Samsungi i chyba właśnie na nie padnie wybór. Monitor służy do
> interneta, pracy, czasami filmik i jakaś przygodóweczka (cena też ma
> duże znaczenie). Zastanawiam się nad Samsungiem 710N
> [...]
Ja od dzis jestem posiadaczem Samsunga 172X ! jak na razie jestem
zachwycony , jest strasznie cieniutki , poprostu piekny :P no a przy tym
jest obecnie jednym z lepszych paneli na rynku ! ja dostalem go w gdyni
za 2049 zl. z czystym sumieniem moge tesz polecic LG 1710B. moj brat go
ma. cena bardzo przystepna a monitor niczego sobie :)