Re: Temat bumerang: LCD na gwa³t potrzebny

Autor: despera+ <USUNcl0_at_poczta.neostrada.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 02:04:10 MET DST

Stirlitz napisa³(a):

> Przyszed³ czas i na mnie postanowi³em zakupiæ tani monitor LCD 17" (...)

te¿ ostatnio sta³em przed takim wyborem. Przeczyta³em stos opinii,
porównañ, testów, opinii u¿ytkowników na ró¿nych forach czy grupach
usenetowych. Z mêtlikiem w g³owie pojecha³em wkoñcu do sklepu, ¿eby
monitory poprostu obejrzeæ, dotkn±æ, sprawdziæ dostêpne funkcje,
porównaæ jako¶æ obrazu. Stanê³o w³a¶nie na Samsung vs LG. Kupi³em LG ale
to nie istotne (dla mnie wydawa³ siê poprostu lepszy, ³adniejszy
http://tiny.pl/cq9), chodzi o sposób wyboru. ¯adna opinia nie zast±pi
obejrzenia monitora na w³asne oczy, porównania ze stoj±cym obok,
w³asnorêczne ustawienie wg upodobañ charakterystyki obrazu etc.
Parametry 17 LCD s± ju¿ w zasadzie na tyle "doskona³e" do zwyk³ej pracy
¿e nie ma co siê nad nimi specjalnie zastanawiaæ, bo to tylko doprowadzi
nas do bólu g³owy -- "ten ma wy¿szy kontrast, za to mniejsz± plamkê ma
tamten, z kolei tamten nie ma regulacji nachy³u panelu, ale tamta
niebieska dioda w przycisku przebija tamtego z kontrastem" etc etc... ;)

--
pozdrawiam,
Pawe³ Starzyñski