Re: HDD Regenerator rzadzi!!!

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 15:38:05 MET DST

Pollux wrote:

> Reanimowany seagate barracuda :
<cut>
> Co Ty na to ??? Myśle że jest nieźle...Dwa lata dysk leżał jako
> unusable...chyba był zaszyfrowany przez bios compaq'a

jak porownalem wartosci (bez danych raw z prawej kolumny) z polroczna
Barracuda 7200.7 120GB to wiekszosc jest bardzo podobnych/identycznych.
wiec IMHO to BARDZO niezly rezultat. BTW - czy robiles pomiar na zimnym
dysku? jesli na /rozgrzanym/ to jestem pod wrazeniem swietnego
chlodzenia - 24 stopnie przy Barracudzie to naprawde rezultat,
szczegolnie ze jak widze po najgorszej zanotowanej wartosci twoj model
takze lubi sie grzac..

> Pollux

pozdrawiam

--