Re: HDD Regenerator rzadzi!!!

Autor: Pollux <tralala_at_bumcykcyk.com>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 08:50:21 MET DST

Użytkownik "Pollux" <tralala@bumcykcyk.com
> napisał w wiadomości news:cik6vd$sr$1@213.238.114.27.adsl.inetia.pl...

Następna rewelacyjka : był sobie sprzętowo sprawny nowiutki
SEAGATE BARRACUDA IV 80GB.
WyciągniĘty z komputera COMPAQ, odmawiał jakiejkolwiek pracy
na jakimkolwiek innym komputerze - zahasłowany w biosie compaq.
Pisałem o tym tez ze dwa lata temu na grupie teże bodajże.
Leżał na półce bezpłciowo do dzisiaj.

powtórzyłem procedurę z active killdiskiem i zerowaniem
oraz na wszelki słuczaj hdd regeneratorem

tego posta piszę właśnie z xpeka po odtworzeniu image ghosta
z innego dysku.

To już drugi dysk reanimowany dzięki inspiracji Kol. Andre.

Niech Pan pomnoży lata Twoje tudzież stan konta Twego.

Pollux