Re: HDD Regenerator rzadzi!!!

Autor: Pollux <tralala_at_bumcykcyk.com>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 17:00:04 MET DST

Użytkownik "Andre" <andre_cut_hull@poczta_cut_.pl>
 napisał w wiadomości news:cih9va$84a$1@news.onet.pl...
(..)

Był sobie dysk IBM DESKSTAR 46GB , leżał przez dwa lata
jako nieużyteczny (niepewny) z powodu kilkudziesięciu
bad'ów.

Potraktowałem go HDD Regeneratorem 1.41 FULL
z poziomu DOS. Znalazł tylko 2 bady i jechał dalej do końca
Wziąłem Active@ KILLDISK for DOS , wyzerował go kilkakrotnie.

Zapuściłem xp pro + sp2 na FAT32
( polecam, SP2=świetny patch ale nie dla
"normalnych". (Przepraszam Normalnych i tych innych)

Poszło bez zająknięcia.
Następnie wykonałem skanowanie dokładne z poziomu win98
z innego dysku. żadnych badów

potem jeszcze walnąłem Norton Disk Doctora, skanowanie
pełne. Też żadnych oznak badów czy jakichkolwiek nieprawidłowości.

Potem włożyłem go do kieszeni bez wentylatorów i pogrzałem nieco, aż
poparzył mi łapy (niech ma trochę ciepełka)

wykonałem jego obraz ghostem 2003 na inny dysk
jeszcze raz wytarłem go do zera killdiskiem

Przywróciłem obraz ghostowy na niego apiać ( był bardzo gorący)

Dotąd żadnych oznak nie[prawidłowej pracy. HDTach pokazuje takoż
dość dobre parametry - chyba nic nie zmniejszyło jego sprawności.

Dzięki Ci Kolego za wskazówkę - ten dysk i tak będzie dla mnie
jeszcze długo nieco niepewny "moralnie zużyty", ale póki co
miałem fajną zabawę kilkugodzinną..

Mam jeszcze jeden dysk Maxtora 80GB, który wszedł w tryb
"tylko do odczytu" , żadne znane mi narzędzie nie potrafi
nic z nim zrobić - pisałem o tym ze dwa lata temu -
Nowiutki dysk padł w ten przedziwny sposób ze dwa lata
temu - próbowałem go zdiagnozować narzędziami
ze strony Maxtora, ale poza "undefined error" i zaleceniem
odesłania go do Irlandii nic mądrzejszego nie dało się
wymyślić - bardzo dziwny wypadek...
Może znasz jakieś nowsze narządko - żadne low level formaty
też nic nie dały

Pollux