Re: Potrzebny BIOS do A-Trend ATC6320

Autor: Łysy <lysy1980_at_poczta.fm>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 08:52:35 MET DST

Użytkownik "despera+" <USUNcl0@poczta.neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:cilggd$2hf$1@nemesis.news.tpi.pl...

> http://tiny.pl/w3h
>
> --
> Paweł Starzyński
> d+

Kuuurdeeeeee!!! Ja chyba przekopie tego kompa bo te wszystkie biosy juz mam
co to je pobrałem z google poprzez ten link i co z tego nadal lipa.
wszystkie są z 05/05/1999
a jeden po wgraniu w ogóle nie startuje tylko "bios checksum error"
magikowalem restart biosu i inne takie i naszczescie laduje sie z dyskietki
i moge wgrac backupa.

A moze jak ktos ma taki fajny biosik z obsluga ACPI na swojej plycie to moze
go zgra i mi podesle na maila. Dzięki z GÓRY :)))