Problem z dyskiem

Autor: Sebastian <starfire_at_poczta.fm>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 22:30:26 MET DST

Witam!!

Ostanio dziwne rzeczy dzialy mi sie z zapasowym dyskiem. Nie wiem moze to
wina jest hpt370 albo ja sam bo troche grzebalem w kompie.

Ale teraz dysk seagate 60gb widziany jest w biosie i w systemach jako
32gb... kombinowalem ze zworkami i zawsze tak samo.

Pytanie co to moze byc? (WYkluczam zle zazworkowanie ;-)) )

Czy bledne wpisy w mbr moga oszukac bios i podawana przezen wartosc?

Pozdrawiam