Re: przer?bka zasilacza zwyk?ego na bezszelestny (czyli cichy)

Autor: pisarz <qq_at_qq.co>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 22:35:03 MET DST

> Więc mówisz, że albo to, albo wymieniać samemu wentylator, a nie kupować
> tych różnych 'no noise'?
Wg mnie spece od reklamy wymyślają ciekawe nazwy i przez to klienci są
oszukiwani (m.in. ja też) . Osobiście (by za dużo nie wydawać) to kupiłem
to: http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=9592 i wymieniłem wentyl na
arctic pro (ok. 20 pln). W efekcie słychać szum tłoczonego powietrza.

> Jeszcze będę potrzebował czegoś zamiast BOXowego wentylatora na
Prescott'cie
> 3.0 GHz.
Na prockowym radiatorze też mam arctica pro. To na teraz, a na później to
śledź allegro, widziałem ofertę radiatora z czystej miedzi bez wentyla.
    Pozdrawiam
        Darek