Re: przeróbka zasilacza zwykłego na bezszelestny (czyli cichy)

Autor: Wonder <jbaqre34_at_cbpmgn.sz>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 21:46:04 MET DST

> robie sobie serwer i chce zamienić mój zasialcz standardowy na wersję
> bezszelestną. Mam zamiar umieścić na jego powierzchni konkretny radiator
> (tylko z której strony się zastanawiam będzie najlepiej?)/. Poza tym mam
> zamiar zupełnie zrezygnować z wuatraka, o ile to możliwe, ewentualnie
> włożyć
> jakiś opornik żeby kręcił sie na 1/4 obrotów. Jaki opornik byście
> ewentulanie polecali? Zasilacz będzie słabo obciażony, poza tym, że
> komputer
> ma chodzić non-stop to podłączony będzie pod niego procek , ale mało

Nie napisałeś co masz na myśli, pisząc "serwer". Mam roter do neostrady,
zrobiony ze starego komputera. Pentium 100 odkręcony do 75 MHz (ma tylko
radiator), 40 MB RAM, karta sieciowa, graficzna, USB, FDD. Wszystko
zasilane przez stary zasilacz AT 200 W. Zasilacz jest bez wentylatora, i
nawet nie bardzo się grzeje. W sumie nie jest wiele cieplejszy, niż mój
Chieftec 360W. Przypuszczam że gdybym zamienił FDD na HDD, też nie było by
problemów. Można by ewentualnie powiększyć radiatory w zasilaczu. Prosty
serwer WWW czy FTP mógłby na tym działać.

Wonder