przeróbka zasilacza zwykłego na bezszelestny (czyli cichy)

Autor: polip <mcielok_at_tenbit.pl>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 20:09:17 MET DST

czesc
robie sobie serwer i chce zamienić mój zasialcz standardowy na wersję
bezszelestną. Mam zamiar umieścić na jego powierzchni konkretny radiator
(tylko z której strony się zastanawiam będzie najlepiej?)/. Poza tym mam
zamiar zupełnie zrezygnować z wuatraka, o ile to możliwe, ewentualnie włożyć
jakiś opornik żeby kręcił sie na 1/4 obrotów. Jaki opornik byście
ewentulanie polecali? Zasilacz będzie słabo obciażony, poza tym, że komputer
ma chodzić non-stop to podłączony będzie pod niego procek , ale mało
prądożerny, płyta główna rzecz jasna i wszystko co konieczne. ale nie
plaunję wkładać cd-ika oraz flopa ani żadnych specjałów. Czy jeśli odłączę
ewentualnie całkowicie wiatrak od zasilacza to mogę mieć małą niespodziankę?
pozdrawiam
polip