Re: Najcichszy radiator na P4

Autor: Krzysztof Rynkowski <SPAMryniobyd_at_o2.pl>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 21:52:01 MET DST

Użytkownik "Paszczak" <szczapak@huga.pl> napisał w wiadomości
news:cikmq3$jpp$2@phone.provider.pl...
> Ślepy <bo@i.po.co> wrote:
> Taaa, nie wiedziałem, jak sformułować to pytanie, bo chciałem uniknąć
> pisania o wentylatorze (w nadziei, że jest coś bez wentylatora).
Oczywiście
> chodzi mi o 'zestaw chłodzący' do CPU.

Nie wiem jak z Pentium, ale na AMD (Athlon XP 2600+)
mam duży, miedziano-aluminiowy radiator z wentylatorem
6000 obrotów/1 min - istny odkurzacz, nie szło normalnie
pracować. Odetchnąłem od dwóch miesięcy, tj. od kiedy
zamontowałem regulator z Allegro:
http://allegro.pl/show_item.php?item=31346891
(pisałem już o tym na tej grupie)
Teraz w stresie temp. CPU oscyluje w granicach 50 stopni,
obroty nie przekraczają 2.500... no i nieporównywalna
cisza. W chwili pisania na grupę jest ok. 1700 obrotów.
Nawet w nocy nie męczy.