Re: HDD Regenerator rzadzi!!!

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 21:20:35 MET DST

Pollux wrote:

> Wziąłem Active@ KILLDISK for DOS , wyzerował go kilkakrotnie.

czy killdisk wywalal bledy typu "badspot'y"? jesli nie - to juz to
bardzo dobrze swiadczy o tym dysku. na mojej starej BarracudzieII 20GB
ktora przy zwyklych skanach powierzchniowych (nawet dobrym softem typu
DFSee - w trybie "readonly") NIE wykazywala jakichkolwiek badsectorow -
Killdisk po prostu nie mogl normalnie go wyzerowac - co chwila "error -
badspot found", szlo tak wolno ze mijalo sie z celem. zakladam ze to nie
wina programu - moze po prostu jest tak dokladny ze deklasuje
konkurencje i stad te bledy tam gdzie inny soft nic uszkodzonego nie
znajdowal?

> Pollux

pozdarwiam

--