Re: LCD 17 cali - gry, filmy, grafika - jaki polecacie?

Autor: Bernard <Bernard_at_somewhere.net>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 21:15:13 MET DST

"Tomasz Jurgieleiwcz" <tom@a3.pl> wrote in message
news:mskrk0hqoeoka4tv12qheai7p9qvf5nnh6@4ax.com...

> Masz rację ale ta różnica pozostaje teoretyczną, gdyż nie widać jej
> gołym okiem.

Moje widziało z daleka, i to zupełnie nie teoretycznie. Inna rzecz, że
akurat w tym kierunku to oko mam kształcone od kilkunastu lat.

> Kolega Tomasz podał Ci wyjaśnienie dlaczego widzisz róznicę. Ja

Czyli FX5200 i Matrox Parhelia mają słabą jakość wyjścia analogowego?
Dobry dowcip...

> uściślę, że będzie ona widoczna nie tylko z powodu jakości samej
> karty, ale jakości całego toru analogowego, w tym kabla i interfejsu
> analogowego w monitorze.

A ten ostatni, choćby nie wiem jak dobrą miał jakość i tak będzie kłamał i
dusił kolory.

W różne rzeczy mogę uwierzyć, ale nie w odtworzenie skali kolorów z analogu
na LCD. To się panie po prostu nie da, choćby nie wiem jak chcieć.