Warstwa antyodblaskowa NEC FE700 - ratunku!!!

Autor: Rafał Lipski <anty_at_spam.pl>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 20:48:56 MET DST

No i ładnie dzisiaj w dziwnych okolicznościach przyrody załatwiłem sobie
część warstwy antyoblaskowej :-(((( Wcale mocno nie tarłem, użyłem papierowego
ręcznika i płynu firmy Basf. Czy można tą warstwę jakoś uzupełnić? Bo przeglądając
archiwum widziałem że można ją całkiem usunąć, ale tego bym nie chciał robić.
Poradźcie co robić bo wpadnę w depresję :)

--
Pozdrawiam, Rafał Lipski