problem z monitorem

Autor: Paweł K <pakusmi_at_wp.pl>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 20:42:55 MET DST

witam, prosze o pomoc jesli ktos z Was wie jak sobie z tym poradzic

Po zainstalowaniu Win xp w menadzerze urzadzen nie mam monitora, wszystko
jest ok, moge pracowac na komputezre ale we wlasciwosciach monitora nie moge
zwiekszyc ilosci kolorow na wiecej niz 24 bity. wczesniej w win 98 mialem
wiecej tzn 32. Po uruchomieniu systemu nie zostaje zainstalowany sterownik
monitora. Posiadam monitor Samsung SyncMaster 755DFX. Chcialem zainstalowac
sterownik z plyty dostarczonej razem z monitorem ale nie daje rady.
Sciagnalem sterownmik z internetu ale tez to nie pomaga Za kazdym razem przy
probie instalowania dobrego sterownika pojawia sie komunikat:

"Error occur, while instaling monitor adaptor. Error code 259"

Obecnie w karcie monitor mam ustawione "Monitor domyslny" odswiezanie 85 Hz
ale nie moge wejsc w opcje wlasciwosci monitora (jest nieaktywna) W Win98
nie mialem z tym zadnych problemow.

Jak moge sie z tym uporac?

Prosze o pomoc

aweł