Re: przeróbka zasilacza zwykłego na bezszelestny (czyli cichy)

Autor: pisarz <qq_at_qq.co>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 20:51:40 MET DST

Użytkownik "Paszczak" <szczapak@huga.pl> napisał w wiadomości
news:cikjs8$7as$4@phone.provider.pl...
> [...]
I to jest najrozsądniejsze rozwiązanie.

> O właśnie, jakie są ceny
Straszne.

http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=2723
www.silentmaxx.com (tam link do Polski)

> jeśli
> będzie rzeczywiście jak mysz pod miotłą)
Sam wychdzę z założenia, że komp służy do pracy, a nie do słuchania jego
hałasu. Dlatego testowałem różne zasilacze i tesksty typu: noice killer,
bezgłośny, bezszelestny etc to można włożyć między bajki. Wg mnie śa dwa
rozwiązania:
tanie: kupić porządny zasilacz i od razu wymienić wentyl (wada: utrata
gwarancji)
drogie: zasilacz z chłodzeniem pasywnym.

Darek