Re: LCD 17 cali - gry, filmy, grafika - jaki polecacie?

Autor: Bernard <Bernard_at_somewhere.net>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 20:09:34 MET DST

"Tomasz" <labeo7@poczta.onet.pl_usun> wrote in message
news:cikfik$edt$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Bernard" <Bernard@somewhere.net> napisał w wiadomości >
> Hmmm...
> To ciekawe, ja widzę różnicę na pierwszy rzut oka po wejściu do
>>
> to oznacza, ze masz bardzo slaba karte grafiki i nic wiecej. Swego czasu
> przeprowadzilem taki eksperyment, ze podlaczylem panel na D-SUB oraz na
> DVI
> pod dwie rozne karty grafiki (jak bedzie Ci sie chcialo to wyszukaj moj
> post) i nie bylo zauwazalnej roznicy pomiedzy analog a cyfra. Roznica byla
> tylko gdy panel pracowal na jakims kiepskim GF2. Zreszta to potwierdza
> [...]

Miałem okazje oglądać po dwa monitory sterowane z tej samej karty, z kartami
klasy ATI Radeon (chyba) 9200, nV FX5200 i Matrox Parhelia. Dwa monitory 19"
tego samego typu, jeden na wyjściu analog, drugi na DVI. Różnica w dynamice
kolorów widoczna na pierwszy rzut oka z odległości kilku metrów. Dziwiłbym
się, gdyby było inaczej. Resampling w dwóch dziedzinach - czasu i
częstotliwości - który jest realizowany przez monitor z wejściem analogowym,
nie ma prawa dać wyniku identycznego z oryginalnym sygnałem cyfrowym.