Re: LCD 17 cali - gry, filmy, grafika - jaki polecacie?

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_usun>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 19:27:30 MET DST

Użytkownik "Bernard" <Bernard@somewhere.net> napisał w wiadomości > Hmmm...
To ciekawe, ja widzę różnicę na pierwszy rzut oka po wejściu do
> pomieszczenia w którym stoją obok siebie panele analog i DVI, zresztą od
> strony technicznej też jest to zupełnie oczywiste.

to oznacza, ze masz bardzo slaba karte grafiki i nic wiecej. Swego czasu
przeprowadzilem taki eksperyment, ze podlaczylem panel na D-SUB oraz na DVI
pod dwie rozne karty grafiki (jak bedzie Ci sie chcialo to wyszukaj moj
post) i nie bylo zauwazalnej roznicy pomiedzy analog a cyfra. Roznica byla
tylko gdy panel pracowal na jakims kiepskim GF2. Zreszta to potwierdza
opinia innych uzytkownikow LCD. Proponuje przeszukac archiwum :)

pozdrawiam
Tomek