Re: [Pilne] Znikla mi partycja na dysku

Autor: dr_Ab Michal <adres.w_at_stopce.pl>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 14:27:53 MET DST

Michal Kawecki wrote:

> Chodziło mi o to, że po pierwszej wpadce PM zainstalowałeś go
> powtórnie ;-). Oczywiście był to i żart, i próba zwrócenia uwagi na
> ryzyko związane z posługiwaniem się nim, bo rozumiem powody dla
> których chciałeś go ponownie uruchomić.

To nie moja pierwsza operacja na PM, ale pierwsza negatywna. A
zainstalowalem ponownie PM bo liczylem na jakis Recover, ale się
przeliczyłem :)

> Jeżeli jeszcze nie zapisywałeś nic na tej partycji, to spróbuj
> przeskanować ją w trybie RAW darmowym programem PC Inspector File
> Recovery http://www.convar.de. Albo Easy Recovery, wersja demo pokaże
> przynajmniej, czy nie da się czegoś jeszcze odzyskać.

To co najwazniejsze odzyskałem, a to co przepadło jest do odzyskania.
Martwią mnie tylko pliki (głównie pare *.mp3 i *.doc) z polskimi ogonkami,
bo straciłem do nich dostęp, a usunąć ich też nie moge :)

Pozdrawiam,
dr_Ab Michał

PS. A partycje mam dalej nie przesunietą :)

--
http://www.citydesign.pl