Re: [Pilne] Znikla mi partycja na dysku

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 13:58:24 MET DST

Użytkownik "dr_Ab Michal" <adres.w@stopce.pl> napisał w wiadomości
news:ciijdh$p0b$1@nemesis.news.tpi.pl

> czyzbys mial lepsza pamiec ode mnie? bo dawno juz nie poszla mi
> partycja, ale moge sie mylic :)

Chodziło mi o to, że po pierwszej wpadce PM zainstalowałeś go powtórnie
;-). Oczywiście był to i żart, i próba zwrócenia uwagi na ryzyko
związane z posługiwaniem się nim, bo rozumiem powody dla których
chciałeś go ponownie uruchomić.

> Dzieki, to wlasnie pomoglo. Znalazlem szybki opis jak to zrobic tutaj:
>
> http://forum.pcmaniak.pl/ntopic6030.php
>
> Niestety portycja sie pokazała prawie wszystko jest, ale moje
> najwazniejsze pliki oczywista wcielo. Wiec z pomoca przyszla nowsza
> wersa NDD.exe ktora to oblugiwala juz partycje 70GB i po odpaleniu
> odzyskał kilka folderów, m.in ten najważnieszy katolog, kilka giga
> niestety poszlo w nie pamiec, ale grunt ze sie udalo!

Jeżeli jeszcze nie zapisywałeś nic na tej partycji, to spróbuj
przeskanować ją w trybie RAW darmowym programem PC Inspector File
Recovery http://www.convar.de. Albo Easy Recovery, wersja demo pokaże
przynajmniej, czy nie da się czegoś jeszcze odzyskać.

/odpowiadając zmień px na pl/