Re: [Pilne] Znikla mi partycja na dysku

Autor: dr_Ab Michal <adres.w_at_stopce.pl>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 02:17:58 MET DST

Michal Kawecki wrote:

> Ależ uparty jesteś. Już raz ci PM pomógł pozbyć się partycji, ale nie,

czyzbys mial lepsza pamiec ode mnie? bo dawno juz nie poszla mi partycja,
ale moge sie mylic :)

> Zmień typ tej partycji 3C na 07 (NTFS), 0C (FAT32) bądź 0F (extended)
> - w zależności od tego, czym była oryginalnie.

Dzieki, to wlasnie pomoglo. Znalazlem szybki opis jak to zrobic tutaj:

http://forum.pcmaniak.pl/ntopic6030.php

Niestety portycja sie pokazała prawie wszystko jest, ale moje najwazniejsze
pliki oczywista wcielo. Wiec z pomoca przyszla nowsza wersa NDD.exe ktora to
oblugiwala juz partycje 70GB i po odpaleniu odzyskał kilka folderów, m.in
ten najważnieszy katolog, kilka giga niestety poszlo w nie pamiec, ale grunt
ze sie udalo!

> A gdzie backup???

Heh, dobre pytanie...teraz pewnie bede go robil częsciej :)

Pozdrawiam i dziekuje za odp.
dr_Ab Michał

--
http://www.citydesign.pl