Re: Listwy

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Sat 18 Sep 2004 - 16:43:31 MET DST

Tomasz Jurgieleiwcz napisał(a):

> Racja, wszędzie wala się pełno pecetowego truchła zabitego przez
> straszliwe ACAR'y ;-).

:))

nie wiem jak ACAR, ale wszystkie listwy z tzw. filtrem (czyli te w
ktorych oprocz wylacznika i warystora jest cos jeszcze) bez uziemienia
nie dzialaja jak zwykly przedluzacz bo generuja na bolcu uziemienia
dodatkowe napiecie (do 110V) o niskim natezeniu ... i chyba nikt mi nie
powie, ze puszczenie tego na obudowe w jakis korzystny sposob wplywa na
prace kompa nie mowiac juz o uzytkowniku ktory przy kazdym dotyku
obudowy jest "kopany" :)
dodatkowo jezeli jakis user wyposazy swoj komp w tuner TV to robi
jeszcze wiekszy balagan ... zarowno komp jak i listwa uziemia sie na
kablowce przez co np. sa zaklocenia na wiekszosci programow a w
glosnikach "cos buczy" ... i pozniej sie glowia tegi mozgi co to moze
byc ...

> Funkcjonalanie uziemienie i zerowanie to to samo. Niezależnie od
> występowania jednego, drugiego lub braku listwa nie działa bardziej,
> czy mniej "poprawnie".

bull shit !!

nic bardziej mylnego ... dlaczego napisalem juz wyzej ... nie wszystkie
listwy to kawalek drutu, wylacznika i obudowy ... te z filtrami dzialaja
troszke inaczej przez co NIE MOZNA UZYWAC ICH BEZ UZIEMIENIA lub
przynajmniej zmostkowanego bolca uziemienia z "zerem" ...

> To jest zwykły przedłużacz z wyłącznikiem.

mylisz sie ...

> Zainstalowany w środku warystor pełni tylko rolę uzasadnienia nazwy.
> Nie wiem jak tzw "drogie" listwy, ale te zwyczajne nic przed niczym
> nie są w stanie zabezpieczyć.

te drogie listwy maja tzw. filtr przeciwzakloceniowy, ktory burzy cala
twoja teorie ACAR'owa ...