Re: Objawy awarii

Autor: wrzech <wrzech_at_@@oooooo2.pl>
Data: Sat 18 Sep 2004 - 16:18:10 MET DST

> Domyślam się, że to objaw awarii zasilacza.
> Ponieważ nie jest to uciążliwe ,to ignoruję wadę, mimo, ze mam obawy
> czy to nie jest zwiastun poważniejszej awarii.

Jezeli myslisz ze to zasilacz, kup nowy (pewny). W moim wypadku spalil sie
zasilacz i pociagnal za soba plye glowna. Stalo sie to w dzien w ktorym
konczyla sie gwarancja. Zasilacz to codegen. Wymienili zasilke na 'megabajt'
a plyte glowna wymienili na nowa. Pare dni temu spalil sie ten megabajt.
Zamowilem chiefteca 1136h. Mialem duze obawy czy ten megabajt nie pociagnal
za soba innych komponentow. Odetchnalem z ulga jak komp sie uruchomil na
nowym zasilaczu chiefteca...

--
wrzech