Objawy awarii

Autor: Wlodzimierz <ciekaw1.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 18 Sep 2004 - 13:21:04 MET DST

Raz na trzy miesiące (przeciętnie) przy włączaniu
komputera pojawia się sygnał dźwiękowy, migają diody
 i system zawiesza się tak skutecznie, że dopiero
wyłączenie z kontaktu skutkuje.
Domyślam się, że to objaw awarii zasilacza.
Ponieważ nie jest to uciążliwe ,to ignoruję wadę, mimo, ze mam obawy
czy to nie jest zwiastun poważniejszej awarii.

Za miesiąc kończy się gwarancja a ja nawet nie jestem w stanie
wywołać awarii przy serwisie.
Serwis przyjmie komputer , nic nie zrobi , a awaria pojawi się
dopiero za dwa miesiące , gdy gwarancja się skończy.
Co radzicie zrobić?

Pozdrawiam WM