Re: Wybór monitora

Autor: jArJE <je_at_je.je>
Data: Sat 18 Sep 2004 - 10:39:34 MET DST

Marek napisał(a):

> Nie wiem jak samsung, ale uwazam, ze LG to zly wybor. Dzis wlasnie
> odebralem swoj monitor z serwisu - oddalem, bo piszczal na
> czuwaniu (podczas pracy zreszta tez) tak, ze nijak sie spac obok
> nie dalo, a w ogole od tego glowa bolala bardzo po dlugim czasie.
> Dostalem zwrot towaru z opisem "pomiaru dokonano - produkt zgodny
> z normami LG", i komentarzem "moze piszczy, ale w normie". Niech
> cholera taka norme.

Mam flatrona i dla mnie norma jest nieslyszalnosc... a mam go juz ok.
1.5roku i jakos nie zauwazylem zeby chociaz raz pisknal, co najwyzej
podczas wlanczania to tak robi "brzdek" ale to nic takiego, jeden
dzwiek tylko :) wkoncu jakos musi sie odmagnezowac ;)

--
jar malpa irc kropka polska
Athlon XP 2400+;768DDR333;SL-75DRV5;Radeon9000PRO;ST 80GB;DVD Lite-