Re: Wybór monitora

Autor: Marek <marasekWYWAL_at_qweUSUN.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 23:55:56 MET DST

Użytkownik "Piotrek" <pkmail@2com.pl> napisał w wiadomości
news:cifkl4$vh1$1@news2.ipartners.pl...
> Witam,
> Mam zamiar kupić nowy monitor i zastanawiam się nad wyborem pomiędzy 2
> modelami:
> 1) Samsung 795 MB - 665 zł
> 2) Lg Flatron 700P - 739 zł
> Czy te monitory mają idealnie płaski kineskop? Spotkałem się z oznaczeniem
> DF Samsungów i nie wiem czy dobrze rozumuję ale wydaje mi się że modele MB
> są lepsze. Proszę o opinie użytkowników w/w urządzeń - czy rzeczywiście są
> warte swojej ceny? Jeśli macie inne propozycje to proszę o uzasadnienie i
> ewentualne linki z opisem. Pozdrawiam.

Nie wiem jak samsung, ale uwazam, ze LG to zly wybor. Dzis wlasnie odebralem
swoj monitor z serwisu - oddalem, bo piszczal na czuwaniu (podczas pracy
zreszta tez) tak, ze nijak sie spac obok nie dalo, a w ogole od tego glowa
bolala bardzo po dlugim czasie. Dostalem zwrot towaru z opisem "pomiaru
dokonano - produkt zgodny z normami LG", i komentarzem "moze piszczy, ale w
normie". Niech cholera taka norme.

Pozdrawiam,
Marek

ps. tak, slyszalem wczesniej, ze serwis LG jest be, ale nie wierzylem :/