3com - zawiodłem się

Autor: pw <pw4_at_poczta.onet.zmienczterynadwa.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 21:43:13 MET DST

Próbowałem zainstalować kartę sieciową
3COM EtherLink III ISA 3C509b TPO
w komputerze z Pentium 60 MHz
(Windows 95) w trybie PnP i w trybie ISA.
Sama karta działa chyba dobrze, ale
pojawiły się problemy z modemem
Acorp 56PML (PCI) - wykrzyknik w żółtym
kółeczku.
Razem z tą kartą nie chce działać -
wygospodarowywałem dla niego
wszystkie zasoby, z których korzystał
wcześniej - zwolniłem mu IRQ 10
(3COM przestawiłem z IRQ 10 na 12).
W Panelu sterowania, w menedżerze urządzeń -
przy tym modemie, w zakładce Zasoby - zniknęło
w ogóle Przerwanie. Pojawiły się konflikty:
- zakres pamięci i
- zakers we/wy
Usunąłem je - ustawiłem wartości wcześniejsze.
Pojawił się napis - Brak konfliktów (jednak cały czas
brak pozycji Przerwanie).
Mimo to dalej jest wykrzyknik.

Po zainstalowaniu 3COM pojawia się napis (jeszcze na
czarnym ekranie, na samym początku):
Auto-Configuration Error 03:03
Bus#:00 Device#:0C Function#:00

Da się coś z tym zrobić, czy muszę kupić inny sprzęt ?