Re: 3com - zawiodłem się

Autor: Jaroslaw Puchala <yarwa_at_yarwax.no-ip.orgx>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 22:13:00 MET DST

On Fri, 17 Sep 2004 21:43:13 +0200, pw <pw4@poczta.onet.zmienczterynadwa.pl>
 wrote:
> Razem z tą kartą nie chce działać -
> wygospodarowywałem dla niego
> wszystkie zasoby, z których korzystał
> wcześniej - zwolniłem mu IRQ 10
> (3COM przestawiłem z IRQ 10 na 12).
> W Panelu sterowania, w menedżerze urządzeń -
> przy tym modemie, w zakładce Zasoby - zniknęło
> w ogóle Przerwanie. Pojawiły się konflikty:
> - zakres pamięci i
> - zakers we/wy
> Usunąłem je - ustawiłem wartości wcześniejsze.
> Pojawił się napis - Brak konfliktów (jednak cały czas
> brak pozycji Przerwanie).
>
> Po zainstalowaniu 3COM pojawia się napis (jeszcze na
> [...]

Musisz w BIOS'ie przydzielić przerwanie 10 magistrali ISA, wtedy karta 3com
zaskoczy(mam taką samą). AFAIR inaczej 3com nie będzie chodził. Możesz mu
przydzielić inne IRQ w systemie ale sieciówka po prostu nie będzie działała
tak jak napisałeś będzie wszystko przydzielone oprócz IRQ, pole będzie puste.
Modemowi przydziel jakieś inne wolne IRQ. Powinno latać.
Jest jeszcze inne rozwiązanie, gdzieś
czytałem że jest jakiś programik pod DOS, którym można przydzielić inne IRQ
temu 3Comowi, ja tego nie sprawdzalem bo instalowalem ja pod Unixem. Więc
będziesz sobie musiał wygooglac ten soft, jeśli to co podałem na początku
nie zadziała.

Pozdrawiam

--
Jaroslaw Puchala 	yarwa@yarwax.no-ip.orgx