Re: Asus Q-Fan

Autor: Mariusz <mk_NOSPAM_at_popnet.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 21:23:35 MET DST

> Jaka jest optymalna temp. procka Athlon 2400+ XP?

QFan jest chyba po to aby procka nie przegrzać ;->
Ja go uzywam z powodzeniem, ale na P4. Zamiast standardowych 3800 mam ok
1900 obrotów dzięki QFan.
A jak coś zacznę mieszać za bardzo to szybko podnosi obroty, krokiem jakieś
200-400 obrotów co kilka sekund.
Przy czym nie wiem skąd dokładnie QFan bierze temperaturę bo teraz mam na
procku od 43 do 55 i nie podnosi obrotów - ale mam wentyl obudowy a przedtem
miałem podobnie ale bez wentyla obudowy i skakało do 2900 nawet do 3800
obrotów przy 55 stopniach.
A sterowanie ręczne to porażka więc nie słuchaj głupot.

--
Mariusz