Re: Nagrywarka DVD pomocy w wyborze

Autor: Maxiuca <maxiuca_at_poczta.fm>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 13:50:26 MET DST

news:ha3eic.5cf.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "rmrmg" <in@sign.atu.re> napisał w wiadomości

> Dokładnie.

A ja ponawiam pytanie. Ile razy widzieliście nagraną płyte DVD-RAM? Na
allegro takie płyty kosztują około 20 zł. A dobrego TDK albo Verbatima DVD+R
można kupić za 9 zł. Gdzie tu sens używanie DVD-RAMów do backupów? Backupy
można robić też na DVD+/-R, mając pewność, że odczyta taką płyte każdy
DVD-ROM.

> A poza tym nowa LG jest całkiem dobrą nagrywarką. Mam taką i
> bezproblemowo nagrywa na wszystkim, nawet na najtańszych płytkach po 2
> zł z supermarketu.

A te płyty odtwarza tylko ona, czy inne napędy też? Bo mialem doczynienia w
kilkoma nagrywarkami LG, które jak nagrały płyte to można było ją tylko w
nich samych odtworzyć a czasami nawet nie...

A tak przy okazji, to nie polecam nagrywania na płytkach za 2 zł. jakieś 20%
płytek które nagrałem na taniochach 1,5 roku temu przestaje się odtwarzac...

Pozdro,

Maxiu