Re: Nagrywarka DVD pomocy w wyborze

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 16:33:17 MET DST

Użytkownik "Maxiuca" <maxiuca@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:ciej33$od2$1@atlantis.news.tpi.pl
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> A ja ponawiam pytanie. Ile razy widzieliście nagraną płyte DVD-RAM? Na
> allegro takie płyty kosztują około 20 zł. A dobrego TDK albo
> Verbatima DVD+R można kupić za 9 zł. Gdzie tu sens używanie DVD-RAMów
> do backupów? Backupy można robić też na DVD+/-R, mając pewność, że

DVD-RAM to zupełnie inna liga. W skrócie: jeśli przestanie się czytać
spis treści na płytce DVD+-RW, to z reguły tracę wszystko. Jeśli to samo
przytrafi się DVD-RAM - odzyskam wszystko oprócz plików z miejsc
faktycznie uszkodzonych.

Widzisz różnicę?

> odczyta taką płyte każdy DVD-ROM.

Tak? To popatrz na koniec własnego postu.

> A te płyty odtwarza tylko ona, czy inne napędy też? Bo mialem
> doczynienia w kilkoma nagrywarkami LG, które jak nagrały płyte to
> można było ją tylko w nich samych odtworzyć a czasami nawet nie...

Czyta je combo Ricoh, jakieś DVD Samsunga i bliżej mi nieznana
nagrywarka LiteOn. Innych nie sprawdzałem.

> A tak przy okazji, to nie polecam nagrywania na płytkach za 2 zł.
> jakieś 20% płytek które nagrałem na taniochach 1,5 roku temu
> przestaje się odtwarzac...

Ha. I Ty piszesz "po co ci DVD-RAM".... ;->>
Moje gratulacje ;-)).

/odpowiadając zmień px na pl/