Re: Problem z monitorem

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 12:11:45 MET DST

Proces Kalin <kalin2@NOSPAM.gazeta.pl> zwrócił błąd:
> Wczoraj (15 wrzesnia) kupilem monitor NEC FE991SB. Przed zakupem
> testowalem go w sklepie, nie wykazywal zadnych bledow, obraz byl
> bardzo ostry, no i jakosc kolorow oczywiscie tez. Gdy przyszedlem do
> domu monitor zaczal lekko falowac, wyglada to na typowe zaklocenia w
> przypadku gdy lezy komorka kolo monitora i ktos zacznie na nia
> dzwonic. [...] Wrocilem i znow praktycznie od razu po podlaczenie
> pojawilo sie to falowanie. Moze ktos mial podobny problem i jest w
> stanie cos doradzic?

Nie masz przypadkiem zasilacza awaryjnego? Kiedyś miałem problemy z tym
dokładnie monitorem i powodem śmiecenia był UPS. Po jego wymianie
problemy znikły, choć nadal podłączenie monitora w innym miejscu dawało
trochę ostrzejszy obraz.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze