Re: chwilowe zatrzymania systemu XP?

Autor: Artur Jarkiewicz <adres_at_nieznany.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 12:12:34 MET DST

PAWi napisał(a):

> W tym przypadku 100% nie dysk SATA poniewaz dolozylem go kilka dni temu a
> tydzien wczesniej zaobserwowalem objawy:(

Zakładając, że nie masz wirusa, trojana lub szpiega to IMHO tylko
wadliwy dysk (ew. taśma) daje takie efekty chwilowych przystopowań.
Poza napędami i dyskiem SATA mam identyczny sprzęt i nie zaobserwowałem
u siebie podobnych objawów.

Pozdrawiam.
Artur.

--
Człowiek na poziomie powinien trzymać się w pionie.