Re: Niewyrazny obraz na TV

Autor: Whaydac <whaydac_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 12:07:58 MET DST

Użytkownik "A.M." <glizdus@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cidu0m$3to$1@nemesis.news.tpi.pl...
> To nie jest żaden dowód.
> Jeśli ktoś ma dobry obraz w TV używając zamiast anteny np. sznura od
> żelazka, nie znaczy to że jest to właściwe, najlepsze i godne
> naśladowania. Według mnie wszystko powinno być zrobione wg. określonych
> prawideł zgodnych z wymogami techniki i tzw. zdrowego rozsądku.
> Kabel wideo o którym mowa, powinien być obustronnie dopasowany
> parametrami do wyjścia z karty w PC jak i wejścia w TV. Na ogół
> producenci przyjmują że kabel ten powinien mieć impedancję 75 Ohm.
> Kabelek o takiej impedancji może mieć dość dowolną grubość (impedancja
> [...]

Faktycznie kabelek ten nie jest zadnej wysokiej jakosci bo kosztowal
zaledwie 40zl :).Niestety ale skrocenie go do dl. 2 m nie wchodzi w gre
poniewaz telewiozor znajduje sie na parterze a komputer mam na
pietrze.Wczoraj bylem u kolegi ktory uzywa rowniez kabla o dl. 10 m i u
niego obraz jest mozna powiedziec rewelacyjny w porownaniu z moim tylko ze
On ma karte ATI , z ciekawosci podlaczylismy moj kabel i wielkie zaskoczenie
obraz wrecz idealny.Byc moze karta graficzna ktora posiadam jest jaka
badziewna.Nie wiem co zrobic czy jest sens zamieniac kabel z koncowka
cincz - euro ?