profile win2k - inny adres ip, dhcp vs static ip..

Autor: Monika GW <seles_at_gazeta.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 19:05:28 MET DST

mam zapytanie do kogos zdecydowanie bardziej doswiadczonego, na laptopie mam
zainstalowanego win2000 a ze bywam w roznych firmach, loguje sie do roznych
domen i korzystac z lokalnych zasobow, plikow, sieci, drukarek etc:

problem polega na tym ze trzeba umiec okreslic w jakis sposob profile
uzytkownika (o szczegolach ponizej) w momencie logowania do domeny a ze
czasami w tych firmach mam przyznane stale i okreslone z gory IP, a w
niektorych z kolei jest to na zasadzie DHCP czyli bez stalego adresu IP

ale poniewaz mam na dzien dzisiejszy 4 takie rozne lokalizacje, 4 rozne
ustawienia, w tym mapowanie drukarek, dyskow sieciowych to zastanawiam sie
jak to najlepiej ustawic tak zeby mozna bylo tego uzywac i zeby to
rozwiazanie zakladalo mozliwosc uzywania roznych ale stalych adresow IP i
roznych nazw grup roboczych

chodzi mi jednoczesnie o to zeby w kazdej lokalizacji nie zmieniac recznie i
za kazdym razem ustawien w stylu tutaj taki staly adres IP (lub DHCP), taka
grupa robocza, taka domena i takie drukarki i takie zasoby i ... i .... a
zeby logujac sie do domeny ZOSIA bym mi nadawany przyznany z gory adres IP i
podlaczaly sie zasoby udostepnione dla mnie (biorac pod uwage moje prawa
jako takiego uzytkownika), a w innej inne .. gdzie w momencie logowania
adres IP moj jako uzytkownika jest juz inny, w innym miejscu jest juz DHCP i
inna nazwa grupy roboczej gdzie sie loguje

pozdr