Re: Dyski twarde

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 09:47:00 MET DST

Dyskusja napisał:

> A użytkowałeś kiedyś dysk SATA??

Odnoszę wrażenie, że ty chyba nie miałeś z nimi do czynienia.
Ja wielkimi doświadczeniami pochwalić się nie mogę (raptem ok.
8 sztuk), ale swoje wiem.

> Ja akurat często zgrywam dane z jednego dysku na drugi
> I nie są to wielkiści rzędu kilku GB a Kilkadziesięciu ....
> I uwież mi jest różnica w czasie ...

Bzdury gadasz. Nie ma _żadnej_ różnicy pomiędzy tymi samymi
modelami na SATA i PATA. Jeśli ty takową dostrzegasz, oznacza
to, że porównujesz nowoczesne dyski SATA ze starymi PATA, albo
nie potrafisz skonfigurować systemu, żeby te na PATA pracowały
z pełną wydajnością.

Napisz o jakich dyskach mówisz, skonfrontujemy twoje teorie.
Tylko nie wyskakuj z Raptorami, bo nie o takich dyskach
rozmawiamy.

> Dla przykładu SATA na ECS nie równaj z SATA na Asusie
> czy Gigabycie

A niby dlaczego? Potrafisz podać jakikolwiek powód? Ja z ECS-ami nie
miałem już od dawna do czynienia, ale nie widzę powodu, dla którego
kontrolery montowane na tych płytach miałyby mieć gorszą wydajność.

> Oczywiście Transfer "teoretyczny" 150MB/s

No i właśnie do tego tutaj zmierzamy: transfer _teoretyczny_ a nie
praktyczny.

--
                        Pozdrawiam, Sniper