Re: monitor crt 17''

Autor: koolfon <koolfon_at_koolfon.com>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 16:07:10 MET DST

"Mariusz" <pabis@interia.pl> wrote in news:cic45q$3cq$1@inews.gazeta.pl:

> Kupilem ten monitor i zasadniczo nie mam zastrzezen. Cene byla
> atrakcyjna w komputronik.pl, gwarancja jest... nie narzekam.
> Ale cos mnie zaniepokoilo. Instrukcja do monitora jest po niemiecku,
> angielsku i polsku. W kazdym jezyku podaja max. zalecana
> rozdzielczonsc. W niemieckim i angielskim mamy 1024 x 768 @ 85 Hz a w
> polskim 1024 x 768 @ 100 Hz. Czyzby Polacy mieli mniejsze wymagania i
> dla nich ten monitor moze pracowac w 100Hz a niemcy na takim sprzecie
> powinni wyciagac tylko 85 Hz ? ;-)

tez to zauwazylem, producenci specjalnie zanizaja odswiezanie w ten
sposob... przyklad lg ez, ktory oficjalnie obslugiwal max 85, ale po
wrzuceniu nowych driverow dziala na 100, podejrzewam ze wiele modelow 85
hercowych da rade na 100 po modyfikacji infow :)

ciekaw jestem jak to jest z nec'iem fe770? ktos puszczal go na setce? jaki
on w ogole ma kineskop?