Re: monitor crt 17''

Autor: macminer <macminer-junkout_at_polbox.com>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 16:58:16 MET DST

koolfon wrote:
> [...]

Nie sądzę, żeby był to zamierzony chwyt marketingowy itp. Prawdopodobnie
błąd tłumacza instrukcji/menadżera lub innej osoby odpowiedzialnej za
jej druk. Mogło być i tak, że polska instrukcja powstawała później, gdy
w monitorze wprowadzono jakąś modyfikację (albo zastosowano inną normę).
Przypuszczam, że nie dojdziesz prawdy.

--
macminer