Re: monitor crt 17''

Autor: Mariusz <pabis_at_interia.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 15:24:33 MET DST

koolfon wrote:
> witam,
> wiem ze temat przewija sie dosyc czesto, ale wybor monitora to sprawa
> dosyc istotna(oczy nie odrastaja ;)) wiec pozwole sobie jeszcze raz
> poprosic grupowiczow o porade
> wymagania: 100 Hz przy rozdzielczosci roboczej, korzystny wskaznik
> jakosc/cena i ogolnie to azeby oczy przy pracy sie nie meczyly.
>
> jak narazie wytypowalem nastepujace modele:
>

> -> MIRO P17F98i - j/w, producent chyba niemiecki, kineskop podobno
> DynaFlat MB (skrot od Magic Bright? daje to cos :)?)

Kupilem ten monitor i zasadniczo nie mam zastrzezen. Cene byla atrakcyjna w
komputronik.pl, gwarancja jest... nie narzekam.
Ale cos mnie zaniepokoilo. Instrukcja do monitora jest po niemiecku,
angielsku i polsku. W kazdym jezyku podaja max. zalecana rozdzielczonsc. W
niemieckim i angielskim mamy 1024 x 768 @ 85 Hz a w polskim 1024 x 768 @ 100
Hz. Czyzby Polacy mieli mniejsze wymagania i dla nich ten monitor moze
pracowac w 100Hz a niemcy na takim sprzecie powinni wyciagac tylko 85 Hz ?
;-)

Pzdr,
Mariusz