Taśmy do dysków i kontrolery

Autor: Krzysiek M. <moonspellek_at_wp.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 15:11:53 MET DST

Cześc. Mam pytanie. Lepiej podpiąć dwa dyski do jednego kontrolera, czy
każdy do osobnego?mam dwa ata-133. Jeśli druga opcja jest lepsza, to mam
kolejny problem bo taśmy nie wystarczy,a wygląda to u mnie tak:
---DVD
---CD-RW

---D1
---D2
A nie da się przepiąc D1 zamiast DVD bo na dole obudowy nie ma kieszeni.
Ciekaw jestem czy są kable z większą odległością między wtyczkami do
dysków.To by mnie ratowało. 1 kontroler:DVD+D1, 2 kontroler:CD-RW+D2. Help!

Pozdrawiam

Krzysiek

Pozdrawiam
Krzysiek