Czy pamiec 333 = 266

Autor: TomSi <sorry_at_nomail.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 15:12:31 MET DST

Właśnie wymieniam pamięć i tak się zaczołem zastanawiać. Czy kupić sobię
pamięć 266 CL 2 czy 333 CL 2,5. Zaczołem więc liczyć i o to co uzyskałem.

Dla ułatwinia przyjmuję że częstouliwość pamięci jest nie w MHz ale Hz mniej
zer :)

dla pamięci 266 CL równa się 2 czyli zwłoka to 2/266 s a więc tracę 1/133
sekundy na czekanie.

dla pamięci 333 CL mam 2,5 czyli zwłoka wynosi 5/666 czyli marnuję w
przybliżeniu 1/133 sekundy.

Wychodziło by mi więc że to jest to samo. I tu mam pytanie które pamięci
wybrać i czy rzeczywiście to jest to samo. Za wolniejszymi pamięciamy
przemawia jeszcze to że pewnie najszybciej zostaną wycofane z produkcji a
więc w przyszłości przy ich sprzedaży i modernizacji komputera mógł bym
jeszcze zarobić.

Pozdrawiam

TomSi