Re: 90 stopni na procku?

Autor: Lisek <ahmeni_bez_spamu_at_tenbit.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 13:16:35 MET DST

2004-09-16 12:01, Marek T napisał:

> Od jakiegos czasu komputer mi sie sporadycznie wyłączał(zadnych restartow)
> zwłaszcza podczas
> pracy w wymagajacych dla procka programow jak Poser,w koncy wpadlem ze to
> moze plyta sama wyłącza komputer bo procek sie przegrzewa(Barton 2500).W
> predkosci wentylatora 2500,otwartej obudowie,temperatura pokazywana w BIOSIE
> waha sie pomiędzy 80-90 stopni co według mnie jest zupełnie nieprawdopodobne
> bo temperatura plyty głownej to według BIOSU 29 stopni, a tymczasem program
> Asus Hardware Monitor pokazuje mi 48-52 jako temperature procka.Co moze byc
> [...]

Jeśli masz Bartona BOX (tak jak ja) z tym #%#@! coolerem to
profilaktycznie przeczyść radiator z kurzu. Mi po 10 miesiącach używania
tak się zapchał kurzem, że komp robił awaryjny reset (z powodu
temperatury) zanim jeszcze system zdążył zakończyć bootowanie.

--
Lisek aka Vulpes Villis
# Lenie zawsze mają święto. #