90 stopni na procku?

Autor: Marek T <no_email_at_no_email.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 12:01:27 MET DST

Od jakiegos czasu komputer mi sie sporadycznie wyłączał(zadnych restartow)
zwłaszcza podczas
pracy w wymagajacych dla procka programow jak Poser,w koncy wpadlem ze to
moze plyta sama wyłącza komputer bo procek sie przegrzewa(Barton 2500).W
predkosci wentylatora 2500,otwartej obudowie,temperatura pokazywana w BIOSIE
waha sie pomiędzy 80-90 stopni co według mnie jest zupełnie nieprawdopodobne
bo temperatura plyty głownej to według BIOSU 29 stopni, a tymczasem program
Asus Hardware Monitor pokazuje mi 48-52 jako temperature procka.Co moze byc
przyczyna tak dziwnego zachowania plyty? Uszkodzony sensor pomiaru
temperatury? Komputer chodzi stabilnie,nie restartuje sie,plyta to Asus
A7N8X-X.

Marek