Re: Pytanie do specow - wypalone piksele a promocja Iiyamy.

Autor: Lisek <ahmeni_bez_spamu_at_tenbit.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 13:10:37 MET DST

2004-09-16 08:40, Jacek Maciejewski napisał:

> była to raczej niewielka. Ja jednak poczekam, aż bad pixeli nie
> będzie wcale w takich wyrobach, bo czuje że bardzo by mnie wq... :)

Ja też. Kiedyś niechcący zalałem CRT, było zwarcie i cała wiązka poszła
w jeden piksel na kineskopie. Jak łatwo się domyślić wypalił się. Przez
kolejny rok używania tego monitora za każdym razem jak było jasne tło to
zgrzytałem zębami...

--
Lisek aka Vulpes Villis
# Homo sum, humani nihil a me alienum puto. #