Re: bad pixele w lcd

Autor: TanSid <tansid_at_wytnijto.go2.pl>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 12:49:43 MET DST

> Ponadto gdy byłem podbijać gwarancję powiedziałem o nich sprzedawcy,
ten z
> jakiegoś szkolenia dowiedział się, że można je próbować ugniatać i
czasem
> niektóre znikają (choć mi się wydaje, że pewnie nie często).

Heh, mam 1,5 roku Samsunga, po pol roku pojawil sie jeden swiecacy na
niebiesko, o dziwo raz dzialal prawidlowo, innym razem swiecil
niebiesko. Podczas wycierania miekka szmatko monitora zniknal. Znow
prawidlowo dzialal, potarlem go troche i od tego czasu przez rok, a
monitor chodzi conajmniej 14 godz.dziennie. ani razu juz niewidzialem
zle dzialajacego pixellka. Nie wiedzialem, ze te ugniatanie ktore ja mu
zaserwowalem jest jakas norma, ale widac tak. Odtego czasu monitor nie
ma ani jednego niesprawnego pixella. Choc wtedy kosztowal sporo, jestem
bardzo zadowolony z mego monitorka, a moje chore oczy sa w niebo wziete
:)

TanSid